Binnen de praktijk van Professional Podotherapie proberen wij altijd kwalitatieve zorg te bieden en een goede dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over de behandeling of over het handelen van een van onze medewerkers. U heeft een klacht en dat is erg vervelend, wij zullen de klacht altijd in behandeling nemen om zo samen tot een oplossing te komen.

Klacht melden

We raden u aan om eerst met de desbetreffende medewerker de klacht te bespreken. Het kan heel goed dat de medewerker in kwestie zich er niet van bewust is dat u zich niet goed behandeld voelt. Hoewel het bespreken van een klacht lastig kan zijn, wordt het door onze medewerkers op prijs gesteld als we van een patiënt te horen krijgen als ze niet tevreden zijn. Mede hierdoor kunnen we de kwaliteit van de praktijk verbeteren, zodat u maar ook anderen patiënten beter behandeld zullen worden.

In het gesprek vertelt u waar u ontevreden over bent. Indien er correct gehandeld is, kan dit uitgelegd en onderbouwd worden door de medewerker. Indien er wel iets fout is gegaan, kan er samen naar een oplossing worden gezocht. Indien u het lastig vindt om dit alleen te bespreken met de medewerker, kunt u iemand meenemen bij deze bespreking.

Klacht indienen

Als u er met de medewerker niet uitkomt dan kunt u een klacht indienen bij de praktijkmanager. Hiervoor kunt u het klachtenformulier gebruiken of een email sturen naar info@professionalpodotherapie.nl

Voor het klachtenformulier kunt u op deze link klikken.

Onze specialisten staan voor u klaar

Neem contact op of Maak een afspraak