Wij zijn op zoek naar een enthousiaste assistent voor 24-32 uur in onze locatie Heemstede en Alkmaar, ter ondersteuning van onze podotherapeuten.

Taken en verantwoordelijkheden:

Als praktijkassistente verzorg je de secretariële en administratieve ondersteuning van onze verschillende praktijken. Je bent het eerste aanspreekpunt voor patiënten, zorgverzekeraars en alle verwijzende instanties. Om als praktijk te kunnen blijven groeien en te kunnen voldoen aan de administratieve en therapeutische kwaliteitseisen- en doelen, zoeken we iemand met minimaal een jaar werkervaring als assistent(e).

  • Stroomlijnen van alle inkomende en uitgaande communicatie (post, email en telefoon) m.b.t. de patiëntenzorg. 
  • Agenda beheer van alle podotherapeuten als ook het inplannen en organiseren van alle patiënten consulten in onze verschillende locaties.
  • Onderhouden en aanmaken van patiënten dossiers in ons digitale patiënten portaal,  zoals het aanmaken van rapportages, verwerken van verwijzingen en declaraties. 
  • Patiënten telefonisch oproepen voor jaarlijks diagnostisch onderzoek en controle afspraken. 
  • Administratieve werkzaamheden zoals het versturen van facturen naar patiënten en contactpersoon van alle verwijzende en samenwerkende instanties zoals pedicures, huisartsen, ketenzorg en zorgverzekeraars.

Wie ben jij:

– Affiniteit met de sector, medische kennis is een pré maar geen vereiste.
– Goede beheersing (spreek- en schrijfvaardigheid) van de Nederlandse taal.
– Goede communicatieve vaardigheden – zowel mondeling als schriftelijk, in staat om op professionele wijze patiënten, samenwerkende instanties en verwijzers te woord te kunnen staan. Een groot gedeelte van de dag verricht je telefonische werkzaamheden.
– Sociaal vaardig, goed kunnen samenwerken in teamverband maar ook zelfstandig kunnen werken.
– Bekwaam en vaardig met verschillende software tools zoals Google Workspace en Microsoft Office.
– Organisatorische vaardigheden (plannen, prioriteiten stellen, overzicht behouden, initiatief nemen).
– Minimaal MBO werk- en denkniveau.

Wat bieden wij:

– Contract van 7 maanden met uitzicht op een vast dienstverband.
– Dagen en uren zijn in overleg, minimaal een werkdag per week in locatie Alkmaar en een werkdag per week in locatie Heemstede. 
– Een uitdagende en afwisselende baan in een zeer gemotiveerd en enthousiast team met de vrijheid om je werk op jouw manier uit te voeren.
– De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen door middel van training en opleiding
– Volledige reiskosten vergoeding
– 20 vakantiedagen per jaar op voltijdse basis & bijkomende nationale feestdagen

Spreekt de functie van praktijkassistente jou aan? Stuur dan je sollicitatie met CV (voorkeur in PDF) voor 1 maart 2021 naar info@professionalpodotherapie.nl